Výměna-odkazů.cz

Na projekt Výměna-odkazů.cz jsem narazil před pár dny naprostou náhodou. Jedná se o nenápadný projekt, který spouští JersyWoo.

Účelem projektu je poskytnout webmasterům, kteří mají zájem o SEO, místo, kde budou moci snadno najít partnery pro výměnu odkazů se stránkami z příbuzných oborů.

Web je řešen velice jednoduše a účelně, stejně tak jako přidání vaší nabídky. Každá nabídka se na webu bude zobrazovat po dobu 30 dní – poté bude smazána.

Osobně se mi tento projekt libí a jsem zvědav, jestli se bude dál rozvíjet (především nabídka odkazů) a jakým směrem bude dál směřovat.

Pokud jste zastánci hrubé síly zpětných odkazů, tak pro vás má tato služba možná potenciál už nyní. Já upřednostňuji především výměnu odkazů s tématicky příbuznými stránkami – i když je to někdy docela těžké. V téhle oblasti zatím stále vede vlastnoruční vyhledávaní partnerů.

 

25 thoughts on “Výměna-odkazů.cz

  1. Radek Hulán: Musím říct, že mě s tím obšťastnil také, ale jelikož jsem na onu službu narazil už dřív a komentoval jsem něco na jeho blogu, tak jsem to bral jako takové drobné info.

    Pokud to posílal kdekomu, tak se mi to samozřejmě moc košér nezdá. :-/

  2. No minimálně by to chtělo nějaké rozdelení, tohle je hodne slabý web. Rozdelení třeba na kategorie, rozdelení podle PR – to je víc než důležité! Tohle je taková nedodělávka :-)

  3. Radek Hulán: Rozeslal jsem 30 osobních emailů dle mého názoru kvalitním blogerům co píšou o tvorbě webů. Jak vidno u tebe jsem šláp vedle, dle slov tvé nelibosti. Proto tě vyřazuji ze seznamu kvalitních blogerů

  4. „Rozeslal jsem 30 osobních emailů“ — není to náhodou přesná definice SPAMu? Chceš aby na tebe někdo podal podnět, a dostal jsi pár (desítek) tisíc Kč pokutu?

    Místo primitivního napadání bys mohl svoji chybu oznat a omluvit se…

  5. JersyWoo: no podle me by takové věci měli být udělány než se to rozběhne a ne to pak překopávat celé :-) ale jako chceš no. Já jen hodil svůj názor co tomu chybý.

  6. Richi: děkuji za názory. Časem při tvorbě webů jsem zjistil, že jenom nápad tvůrce nestačí, protože se původní myšlenka tvůrce dost liší od myšlenek uživatelů. A pokud má web cílovou skupinu, je lepší základní myšlenku upravovat dle připomínek a nároků uživatelů. Jenom koncoví uživatelé vědí nejlépe jak má služba fungovat.

  7. Radek Hulán: v případě tvé neutuchající potřeby na emailový dotaz zdělím svou korespondenční adresu pro úspěšné doručení listovní zásilky. Další konverzaci na toto téma považuji ze své strany za uzavřenou.

  8. Osobně hodnotím tuto službu jako přínosnou a myslím, že aktuálně je důležité získat uživatele a detaily lze řešit za pochodu. Nicméně 2 detaily k řešení bych přece jenom měl:

    1. po potvrzení registrace se zobrazí hláška „Odkaz byl zvěřejněn Na výměnu odkazů“
    2. zobrazuje se GPR:0/10, přesto že skutečný GPR mám 5/10

  9. TonyK:
    1. když nad tím tak přemýšlím, měl bych to tam nějak jasněji formulovat
    2. někde se stala chyba, asi script není košér, opravím to ručně

  10. Když chce někdo vybírat a vyměnovat odkazy podle kategorii na to je nově vzniknutý portal http://www.linx2u.sk který je i v české lokalizaci. Když zaregistrujete stránku na tenhle portál budou vám automaticky chodit žádosti o výměnu a taktéž si mužete sami vybrat z přehledného katalogu partnera pro vzájemní výměnu.

Zanechat Odpověď

