Pouhá kopie Googlu nebo to už prostě lépe řešit nejde?

Nejprve se podívejte na tyto dva screenshoty:

Google MapsMapy BETA - Seznam.cz

První pochází ze starých známých Google Maps, druhý je z betaverze připravovaných map od Seznam.cz. Mně a nejden mně to přijde více než jen podobné.

Copak mají v Seznamu tak málo fantazie nebo je tohle fakt jediné použitelné řešení?

Když už jsem si ty mapy tak prohlížel, tak jsem si udělal náhled na svoje bydliště – opravdu opravdu VELICE zajímavé ;-)) Aspoň mají teroristé místo pro další útok ;-). Tam, kde to má cenu, je můj dům označen šipkou, pak je už jen červená jednička značicí město Polička.

mapa-1.jpgmapa-3.jpg

mapa-4.jpgmapa-6.jpg

mapa-7.jpg

 

4 thoughts on “Pouhá kopie Googlu nebo to už prostě lépe řešit nejde?

  1. Jojo, sice to ukradli, ale ty data jsou tam moc pěkná… Konečně nějaký slušný projekt.. I když ukradený..

Zanechat Odpověď

